..but it's so empty living behind these castle walls

Jag tog bloggpaus över helgen, har haft fullt upp och kände helt enkelt inte för att blogga. Hade ändå inget att skriva om så det var nog lika bra.
Jag blev jättestressad över julklappar idag, jag insåg att det redan var andra advent och att jag inte köpt någon julklapp alls än. Jag är ganska ambitiös när det kommer till julklapparna iår, det finns till och med ett tema. Alla klappar jag ger bort i år ska ha med välgörenhet att göra, det känns så mycket bättre att spendera en massa pengar på samma gång om man vet att en del av dem går till människor som behöver dem. Jag menar, är det inte det julen handlar om? Att dela med sig och sprida kärlek och värme till bortglömda hjärtan.
Utbudet blir ju lite mindre om man har en sån kriterie, så självklart kommer vissa att få "vanliga" julklappar, bland annat broren min. Det är ganska svårt att hitta något från människohjälpen till en 13-årig pojk.
Så jag slängde iväg en beställning på nelly.com gällande några av mina "icke-välgörenhets"- julklappar. En tischa och ett nagellack till mig råkade visst också slinka ner i korgen. Jag är nöjd och håller tummarna för att beställningen kommer de närmsta dagarna.
De andra sakerna kommer jag självklart presentera närmre efter jul.
over & out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0