c'est jeudi et soir.

Julia min vän, hon är nog en ängel hon. Idag fick jag en swaroswski-dekorerad nagelfil av henne. En sådan där fullständigt onödig, men väldigt, väldigt söt sak som jag bara älskar.
För alldeles för längesedan stod jag inne på kicks med den i handen, och velade helt fruktansvärt angående om jag borde köpa den eller ej. Självklart borde jag inte det, så nagelfilen föll tillbaka ner på sin hylla.
Julia är en ängel som kommer ihåg, 
kommer ihåg att jag verkligen ville ha den, trots att jag inte borde.

Så nu är jag en väldigt stolt ägare av en nagelfil i glas med tre små glimmande stenblommor på, liggandes i ett svart litet sammetsfodral.
Väldigt vackert. Jag ville bara säga det. 
Att Julia är en ängel alltså (och att jag har en ny nagelfil).
Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0