it's gonna get better, better, better

Det är en såndär seg och dryg dag idag. Det känns verkligen.
Dagen har knappt börjat men jag har redan hunnit stå hela morgonen och bråka med syster om att hon har tagit mina raggstrumpor. Jag menar mina raggsockor, vilken bitch.

Nej, jag skojar bara. Jag inser också att det bara är en lite skitsak, men idag är en sådan där där små struntsaker spelar roll.


Nu börjar snart första lektionen, så håll tummarna för att resten av dagen blir bättre än början.
Jag orkar inte en dålig dag idag.


over & out.


Kommentarer
Postat av: Cajsa - fotoblogg

sv: Det är lugnt! :)



tack så mycket. kram :)<3

2010-12-01 @ 16:29:23
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0