Then you'll spread your wings And you'll take to the sky

Egentligen skulle jag spelat duett på en konsert nu, men snön stoppade den planen så nu är jag hemma istället och har mysig torsdagskväll med syster min. Vi har bakat tre satser med kladdkaksmuffins och jag har så väldans ont i magen efter all provsmakning. Efter disken kollapsade vi framför ett gammalt Bones avsnitt och snart ska hon försöka rädda mina förtillfället ganska patetiska naglar, jag tror de ska bli härligt ljusröda för att indirekt matcha julkänslan som verkar attackera från alla håll just nu.

De stunder då du verkar komma ihåg vem du är, 
älskar jag att tillbringa med dig.

Kamera och objektiv: Canon EOS 450D + Canon EF-S 60mm 2.8 Macro lens.
Insåg precis att det är väldans fina smutsfläckar på linsen. Bakläxa, Jennifer!
over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0