Summertime, And the livin' is easy

Kamera och objektiv: Canon EOS 450D + Canon EF-S 60mm 2.8 Macro lens.
Det här var en av de allra första bilderna jag tog med mitt macro-objektivet,
därför är den ganska speciell för mig.
Att kanterna blev oskarpa är nästan bara gulligt, det visar att jag ännu inte hade lärt mig objektivet.

Jag sitter här och saknar våren som en liten tok,
trots att jag skrev för bara några dagar sen att jag gillar snön.
Är jag inte av samma åsikt nu.

Tågen var inställda, bussen var 25min sen
och jag glömde mina vantar i skolan.
Värme tack.
over & out.

Kommentarer
Postat av: Sander

Hej,



Najs bild, fan vad kul att du fotar... :) Hoppas på fler.



/ Sander

2010-12-10 @ 17:55:37
URL: http://www.regulusphoto.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0