Utkast: Dec. 23, 2010

Vi Vidovicare viker aldrig för en tradition. Klockan är nu 23:34 lille julafton och granen är klädd.



Bild 1 Kamera och objektiv: Canon EOS 450D + Sigmas 24-70mm f/2.8 EX
Bild 2 Kamera och objektiv: Canon EOS 450D + Canon EF-S 60mm 2.8 Macro lens.

Jag vet att det är galet fult med alla linjer i inlägget, men blogg.se vill inte sammarbeta och jag kan inte göra radbyte om jag inte infogar linje. Jag ska försöka lösa det på något annat sätt, men än så länge får det se ut såhär. Tyvärr.
Love

Kommentarer
Postat av: Filippa<3

Sista bilden gillar jag, är objektivet på första nytt??<3

2010-12-24 @ 09:36:42
Postat av: Jennifer - krashbompang

Filippa: Din stackare som inte har blogg, jag svarar här istället. Objektivet på första bilden är vääldigt gammalt, det låter sinnessjukt kul när det ska hitta fokus, som en tyst motorsåg typ och ibland får man ställa det i manuellt läge för det vill inte sammarbeta alls, men jag gillar det!



GOD JUL PÅ DIG!

2010-12-24 @ 09:38:30
URL: http://krashbompang.blogg.se/
Postat av: Carolina [FOTO]

Det borde väl funka att göra radbyte genom att på in på "HTML-koder" du vet i inlägget och skriva " <br />" där du vill ha det ? eller det kanske är det som inte funkar.. :)

2010-12-25 @ 19:52:10
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0