Words and pictures harmonize.

Jag älskar tidningar och nu när det närmar sig ju och mitt jullov har startat, börjar jag verkligen sakna att inte ha någon att läsa. Jag fick en Glamour prenumeration från tidningskungen.se förra julen, men i september i år las svenska Glamour ner, och jag har inte haft pengarna att beställa en ny. Jag hoppas verkligen att tomten kommer med en även i år, men man vet aldrig, därför nappade jag direkt när det damp ner ett erbjudande i inkorgen.

Som sagt, jag gillar tidningar, precis som de flesta andra skulle jag tro.. Det är någon speciell känsla över dem. Lagom långa texter, lagom mycket bilder och så är det så skönt när det dimper ner en tidning i brevlådan varannan vecka, precis när man börjat sakna något att läsa. Ett stort fedt julklappstips helt enkelt. Tidningskungen har julklappar för de flesta. Vad jag vet är det den enda svenska sida där det går att beställa franska vogue och få den levererad till Sverige utan att bli totalpank på köpet. Grymt!

Vilken tidning jag skulle välja visste jag direkt när jag såg listan på valmöjligheter. Självklart blir det några nummer av Elle.

Jag hakade på det här erbjudandet förra året också, och när jag insåg att de även i år körde samma sak blev jag bara galet glad.

Tidningar är lycka och min lista på favoriter innerhåller allt från franska Vogue till Solo. Vilka ingår på er?

Love

Kommentarer
Postat av: Filippa<3

kalle anka (a), nä jag skojar bara. Jag gillar nog vecko revyn bäst.:)



Kramar

2010-12-19 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0