x-mas failure, till er alla.

Åh, herregud. Det här trodde jag verkligen inte om mig själv. Jag har spelat in en liten film till bloggen, till er som läser bloggen. Missförstå mig inte, det är inte vlog, utan är mest bara misslyckat, men det var kul att göra det så jag lägger upp den här ändå.

Har ni tid att slösa fem minuter av ert liv så är det fritt fram att trycka på play.


Det är ett DHG filter. Förstärker "naturliga" färger utan att skapa skumma kontraster. Gör egentligen inget under för bilderna men är ett hett tips som skydd för objektivet. Skulle du tappa objektivet tar filtret smällen. (Egen erfarenhet, pappas alldeles för dyra objektiv klarade sig med en litenliten repa, men filtret såg ut som om det blivit överkört).

Love

Kommentarer
Postat av: Filippa<3

ommg jennifer, du gjorde det. Den blev inte dålig sjukt rolig faktiskt hahah ;)

2010-12-26 @ 00:06:03
Postat av: Anonym

Så sjukt bra Jennifer:) Fortsätt att göra videos för det är väldigt kul att kolla på :) <3

2010-12-27 @ 08:19:51
URL: http://eliinostenson.blogg.se/
Postat av: Sorella

Så kul :D. Och så söt du är, du verkar som en intressant person :).

2011-02-26 @ 16:17:34
URL: http://blueberryfingerprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0